INFORMACJE

PORADNIK KUPUJĄCEGO

Producenci

Warunki wysyłki i zwrotów 

 


WYSYŁKA:

  • Wysyłki nadajemy od poniedziałku do piątku, w ciągu 24 godzin jeśli towar dostępny jest na magazynie.

 

  • W przypadku nieodebrania paczki przez Zamawiającego i jej zwrot do nadawcy Zamawiający jest zobowiązany do pokrycia kosztów zwrotu do nadawcy oraz ponownej wysyłki.

 

  •  Termin doręczenia przesyłki nie powinien przekroczyć liczby dni roboczych podanych przy wybranym przewoźniku. Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za opóźnienie dostawy jednak w przypadku wystąpienia takiej sytuacji na życzenie Kupującego podejmie kroki w celu przyspieszenia dostawy towaru.

  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie będą rozpatrywane tylko i wyłącznie na podstawie protokołu szkody firmy kurierskiej spisanego w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. 

 ZWROTY (odstąpienie od umowy):

  • Kupujący ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny. Towar powinien być zwrócony w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, a także jej cech i funkcjonowania. Zwracany towar nie powinien nosić śladów uszkodzeń lub zużycia.
  • Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu, który znajdował się w paczce. Formularz wraz z paragonem lub fakturą należy odesłać razem z towarem.
  • Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia od umowy ponosi Konsument. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cech lub funkcjonowania. 
  • Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupujący ma kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca zwróci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
  • Przed zwrotem towaru prosimy o skontaktowanie się z obsługą sklepu. Zostanie nadany państwa sprawie numer, który prosimy umieścić na paczce. Zwroty nie uzgodnione z nami nie będą przez nas odbierane
  •  Sprzedający nie odbiera paczek za pobraniem, w przypadku uznania reklamacji na żądanie Kupującego zwraca mu koszty dostarczenia towaru.
  • Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Firmie numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle Firmie takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu. Firma nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.