Regulamin sklepu internetowego

EDGE.SHOP.PL


 

1.Właścicielem Sklepu Internetowego jest firma

 

EDGE POLSKA Piotr i Przemysław Domańscy Spółka Cywilna

 ul.Przedwiośnie 5/8

   40-319 Katowice

   tel. 691351672

NIP: 9542737492

REGON 

www.edge.shop.pl

 

2.Zamówienia w sklepie można składać poprzez:

- sklep internetowy, 

3.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyjątkiem okresu kiedy sklep jest wyłączony ze względu na prowadzone prace modernizacyjne.

4.Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

5.Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu komórkowego i adresu e-mail - po przyjęciu zamówienia Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub poprzez e-mail. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 48 godzin, nie będą realizowane.

6.Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.

7.Zamówienia wysłanego nie można anulować. Anulować można jedynie zamówienie do momentu wysyłki.

8.Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.

9.Firma EDGE Polska S.C. zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji (patrz punkt 5).

10.Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

11.Zamówienia poniżej kwoty 1,00 zł brutto nie będą realizowane.

12.Zamówiony towar zostanie dostarczony pod adres wskazany przez Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie firmy podanym przy składaniu zamówienia. 

13.W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która to wydłuża czas realizacji zamówienia.

14.Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (paragon, lub na życzenie klienta fakturę VAT) oraz niezbędne karty gwarancyjne. 

15.Produkty sprzedawane przez Firmę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Firma EDGE Polska S.C. nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. 

16.Należność za zamówiony towar Zamawiający można uregulować w następujący sposób:

- przy odbiorze w wypadku osobistego odebrania zakupionego towaru, lub zamówienia odpowiedniej opcji wysyłki

- płatność przez t-pay.pl

- przelewem (przedpłatą)

17. Zgodnie z przepisami klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie do 14 dni od momentu otrzymania zamówionego przedmiotu/-ów. Szczegółowy regulamin jest dostępny w dziale "Warunki wysyłki i zwrotów".

18.Podczas dokonywania przedpłaty (przelew na konto bankowe):

- Należność za zamówienie internetowe należy uregulować przelewem na konto:

 


EDGE POLSKA Piotr i Przemysław Domańscy Spółka Cywilna

ul.Przedwiośnie 5/8

40-319 Katowice

Mbank:

nr rachunku: 64 1140 2004 0000 3802 7440 1731

 

- Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer, datę zamówienia (numer ten jest wyświetlany podczas akceptowania zamówienia), podać nazwę instytucji/osoby zamawiającej oraz dopisać hasło "Zamówienie internetowe".

- Zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie pojawienia się wpłaty na koncie. 

19.W przypadku płatności przy odbiorze Zamawiający reguluje należność gotówką po dostarczeniu towaru.

21.W wypadku braku wpłaty w ciągu 14 dni od momentu złożenia zamówienia, zamówienie zostaje anulowane.

22.W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu 691351672.

23.Firma EDGE Polska S.C. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.


 


Warunki wysyłki i zwrotów 

 


WYSYŁKA:

  • Wysyłki nadajemy od poniedziałku do piątku, w ciągu 24 godzin jeśli towar dostępny jest na magazynie.

 

  • W przypadku nieodebrania paczki przez Zamawiającego i jej zwrot do nadawcy Zamawiający jest zobowiązany do pokrycia kosztów zwrotu do nadawcy oraz ponownej wysyłki.

 

  •  Termin doręczenia przesyłki nie powinien przekroczyć liczby dni roboczych podanych przy wybranym przewoźniku. Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za opóźnienie dostawy jednak w przypadku wystąpienia takiej sytuacji na życzenie Kupującego podejmie kroki w celu przyspieszenia dostawy towaru.

 

  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie będą rozpatrywane tylko i wyłącznie na podstawie protokołu szkody firmy kurierskiej spisanego w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. 

 ZWROTY (odstąpienie od umowy):

  • Kupujący ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny. Towar powinien być zwrócony w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, a także jej cech i funkcjonowania. Zwracany towar nie powinien nosić śladów uszkodzeń lub zużycia.
  • Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu, który znajdował się w paczce. Formularz wraz z paragonem lub fakturą należy odesłać razem z towarem.
  • Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia od umowy ponosi Konsument. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cech lub funkcjonowania. 
  • Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupujący ma kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca zwróci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
  • Przed zwrotem towaru prosimy o skontaktowanie się z obsługą sklepu. Zostanie nadany państwa sprawie numer, który prosimy umieścić na paczce. Zwroty nie uzgodnione z nami nie będą przez nas odbierane
  •  Sprzedający nie odbiera paczek za pobraniem, w przypadku uznania reklamacji na żądanie Kupującego zwraca mu koszty dostarczenia towaru.
  • Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Firmie numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle Firmie takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu. Firma nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.

 



Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Realizuj zamówienie







Zapłać z tpay.com